Kirjoitan sellaisen lyhyen pätkän tähän, minun 34 vuotta kestäneestä harrastuksesta. Teen sitä joskus enemmän, ja sit taas vähemmän. Maalaustaide, ja sillä kerron siitä, kun tänää valmistelin itseäni tunnille. Sillä käyn joka torstai klp 18.00 - 20.30 taideurssilla siis torstaina ja nyt on kekiviikko 30.10.2014. Ihmettelin missä taksi viipyy, ukotkin jo hermostui, sitten siinä odottelessani, yhtäkkiä huomasin, että nyt on keskiviikko. Huomenna menen taidekurssille, jota meille pitää Nadja Arppe, ennen sitä piti hänen äitinsä Galina Arppe, tosi ihania taitavia ja rakastettavia ihmisiä. No se siitä! Yritän joskus liittää, joitakin kuvia tähän.

 

 

 

Sitten syksyllä, kun  tuli tuo uusi kansalaisopisto kirjanen Päätin, että nyt minä menen laulun opetukseen, en ole

koskaan laulanut, kenenkään kuullen yksin, koulussakin, lauloinopettajan korvaan. Jos en nyt mene opetukseen, niin ikinä minä en tulle laulamaan ääneen, yksin missään. Meitä opettaa taitava opettaja Aimo Varjotie, kyllä on hyvä opettaja, ja minäkin olen nyt saanut siellä suuni auki. MMutta en vielä kotona. Aimo Varjotie laulaa esim. Korsuorkesterissa ym.

 

 

Ajattelin tänän, kirjoittaa siitä minun toisesta harrastuksesta, joka on nyt jäänyt vähän vähemmälle. Neulon-, ompelen,-virkkaan- ,ja huovutan vaatteita, itselleni ja muille. Lähden tässä pläräämään, mistä löydän kuvia tekeleistäni, enkä minä kaikista ole kuvia ottanutkaan.258-normal.jpg298-normal.jpg274-normal.jpgManun

     villapaita300-normal.jpg

Huovutetut korvikset, huono kuva.

pitsikuvio%20008-normal.jpg

Vikkaan tästä mallista tyttärelleni kahden hengen sänkyyn peiton, nyt on homma telakalla!

Kuva0065-normal.jpg

Minun elämäni ensimmäinen nalle ja omatekemä!299-normal.jpg

Huovutetut kelmet, alla oleva vaate on vän niinkuin pontzo, etsin sitten lisää, niin saan niitä ompelukonetöitäkin kuvaan.

Minulla on paljon käsitöitä, joita voisin myydä, jos kiinnostaisi. En ole pitänyt niitä ollenkaa, vaan tehnyt niitä, kun se on niin mukavaa. On pitkää- lyhyttä villatakkia. pontzoa, myssyä, kaulaliinaa, ym.